بهت و نگرانی در اردوگاه رقیبان؛

پدیده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شگفتی ساز خواهد شد/ دکتر حبیب قاسمی معادلات را بهم می‌زند

بندر ماهشهر- بام جنوب - این گفتار کوتاه تلنگری است به برخی جوانان و گروه‌های مردمی که غرق در هیجانات قومی شده‌اند و بر اساس دیدگاه‌های قومی و قبیله‌ای دست به انتخابات افرادی می‌زنند ک بدون هیچ‌گونه دانش و تخصصی به مجلس ورود می‌کنند و نه تنها مشکلات حوزه را حل نمی‌کنند بلکه به این مشکلات نیز افزوده می‌شود.
کد خبر : 1118
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 17:36
پدیده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شگفتی ساز خواهد شد/ دکتر حبیب قاسمی معادلات را بهم می‌زند

دکتر حبیب قاسمی

 

شنیده ها حکایت از آن دارد که دکتر حبیب قاسمی فرهنگی فرهیخته و استاد دانشگاه که در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز کاندیدا شده بود به عنوان یک پدیده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس مطرح است و توازن قدرت سیاسی را تغییر خواهد داد.

 

حضور دکتر حبیب قاسمی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انتخابات متفاوتی را رقم خواهد زد، اما پیش از آن نباید این نکته را فراموش کرد که وی جزو هیچ گونه ائتلاف نیست و بصورت مستقل در این دوره از انتخابات حضور پیدا کرده است.

 

نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس با شگفتی‌هایی همراه خواهد بود؛ چیزی که در میان مردم از آن به ظهور پدیده انتخاباتی این دوره تعبیر می‌شود. منظور هم راه یافتن فردی به مجلس شورای اسلامی است که در بین مردم حوزه انتخابی دارای جایگاه و احترام ویژه‌ای است. دکتر حبیب قاسمی کاندیدای پرانرژی و مردمی این دوره از انتخابات توانست اعتماد و افکار عمومی را به خود جلب کند.

 

وقتی از رقابت(سیاسی، ورزشی) صحبت می‌شود بدون شک حضور یک پدیده در این رقابت طبیعی است. اما این روزها رقابتی که بین مردم بر سر زبان ها است یک رقابت مهم سیاسی یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی است که معمولا در هر دوره با پدیده‌های انتخاباتی مواجه هستیم.

 

در این دور از انتخابات مجلس در حوزه انتخابی بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام و بخش جولکی و بر اساس رصدهایی که از فضای انتخابات در این حوزه انجام شد، به نظر می رسد مردم با تکیه بر عناصری غیر از قومیت بتوانند خودی نشان دهند و بخش بزرگی از آرایی که قبلا با دیدگاههای قومی و قبیله‌ای به صندوق ریخته می‌شد به نام فردی فراقومی، اصلح و برنامه محور به صندوق واریز شود.

 

دکتر حبیب قاسمی پدیده این دوره از انتخابات داری ویژگی خاص سخنوری است و به دانش روز در امور اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تسلط دارد. ایشان دارای دانش و تحصیلات آکادمیک می‌باشد و همین تحصیلات عالی باعث وسعت افق فکری دکتر شده که می تواند با تکیه با آن نسبت به مطالعه وضعیت عمومی و مطالبه حقوق مردم اقدام و راه‌حلهای مناسب رو استخراج کند.

 

دکتر حبیب قاسمی در حوزه انتخابی خود دارای پایگاه‌ رای گسترده و محبوبیت خاصی بین تمامی مردم می‌باشد. از خصلت‌ها بارز ایشان صداقت در گفتار و عمل به وعده‌هایش می‌باشد. همچنین وی فردی برنامه محور است.

 

سخن پایانی

مردم عزیز حوزه انتخابی بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام و بخش جولکی یقینا کرسی نمایندگی مجلس مدیریت یک اداره کل یا سازمان نیست. قبل از هر چیز این ردا بر قامت فردی می‌نشیند که دارای قدرت سازمانی، مدیریتی و چانه زنی بالایی باشد تا در طناب کشی های منافع رسان مجلس دستاوردی قابل اتکا برای کشور و در مهم ترین گام برای حوزه ی انتخابیه در پی داشته باشد. پس بیاییم با انتخابی آگاهانه دکتر حبیب قاسمی استاد فرهیخته دانشگاه را بر روی کرسی نمایندگی مجلس بنشانیم تا شاهد پیشرفت شهر و رفع مشکلات حوزه انتخابی باشیم.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.