با انتخاب درست تمام ظرفیت ها را احیا کنیم،؛

رضا لطفی نژاد انتخابی برای عبور از بحران‌ها

اهواز - بام جنوب - مردم ما استحقاق زندگی، رفاه و آسایش ‏ بسیار بهتر از آنچه ‏الان وجود دارد را دارند. ‏این مردم اهل گذشت، ایثار و ‏خیر هستند و با همه دشواری ها، جبهه های جنگ را ‏اداره کردند و‏ تاکنون نیز سختی های فراوانی را تحمل کرده اند.
کد خبر : 1129
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 10:40
رضا لطفی نژاد انتخابی برای عبور از بحران‌ها

مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد. مخاطبان می‌توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند.


 

در چند سال اخیر در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه بیش از هر زمان دیگری رفاه و آسایش مردم و همچنین رشد و توسعه اقتصادی بازیچه و قربانی بازی ها و زد و بند های بازیگران سیاسی شده است که به دنبال آن شاهد افزایش نارضایتی مردم و همچنین تضییع حقوق جوانان در حوزه های مختلف بوده ایم.

 

مردم حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همگام با موج عظیم جوانگرایی در کشور، جوانانی را راهی مجلس شورای اسلامی کردند، باور و اعتماد خود به جوانان و دانشگاهیان را به منصه ظهور گذاشتند .اکنون رضا لطفی نژاد فرزند خوزستان و اخلاق مدار را شایسته ترین و توانمندترین انتخاب برای عبور از بحران های اقتصادی و اجتماعی موجود در این حوزه می دانند.

 

رضا لطفی نژاد در حوزه انتخابی خود دارای پایگاه‌ رای گسترده و محبوبیت خاصی بین تمامی مردم می‌باشد. از خصلت‌ها بارز ایشان صداقت در گفتار و عمل به وعده‌هایش و همچنین برنامه محور بودن است.
تاکید و باور ویژه رضا لطفی نژاد بر لزوم حمایت از بخش خصوصی و بسترسازی برای جذب سرمایه گذار، فراهم کردن شرایط ازدواج جوانان، ایجاد اشتغال و کاهش فقر، انگیزه مضاعفی برای حمایت از وی را در بین جوانان و تحصیل کردگان ایجاد کرده است تا در این برهه حساس تاریخی با عبور از گفتمان‌ها بی حاصل و چهره های تکراری گام بلندی به سوی نوگرایی و تحول خواهی برداشته شود.

 

پس بیاییم با انتخابی آگاهانه رضا لطفی نژاد استاد فرهیخته دانشگاه را بر روی کرسی نمایندگی مجلس بنشانیم تا شاهد پیشرفت شهر و رفع مشکلات حوزه انتخابی باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.