نگرانی مردم از حضور مامورین قرائت کنتور برق/ عدم اجرای طرح خود اظهاری قرائت کنتور برق در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بام جنوب، در پی ارتباط و تماس بسیاری از شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ مردمی بام جنوب مبنی بر حضور مامورین برق در خانه‌هایشان جهت قرائت عدد کنتور در روزهای که بسیاری از کشورها از جمله کشور ما با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، ابراز نگرانی کردند و  انتقادات

کد خبر : 1394
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 11:54
نگرانی مردم از حضور مامورین قرائت کنتور برق/ عدم اجرای طرح خود اظهاری قرائت کنتور برق در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بام جنوب، در پی ارتباط و تماس بسیاری از شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ مردمی بام جنوب مبنی بر حضور مامورین برق در خانه‌هایشان جهت قرائت عدد کنتور در روزهای که بسیاری از کشورها از جمله کشور ما با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، ابراز نگرانی کردند و  انتقادات زیادی را به مدیران سازمان برق استان و شهرستان‌ها به علت احتمال انتقال و شیوع ویروس کرونا با حضور فیزیکی مأمورین قرائت برق وارد کرده‌اند.

 

گزارش‌های مردمی به این رسانه در این شرایط بحرانی نشاندهنده حضور مامورین برق در برخی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد در خانه‌های مشترکین جهت قرائت عدد کنتور می‌باشد.

 

برخی از مردم در گفتگو با ما گفتند، به محض مشاهده مامورین برق از ترس شیوع ویروس کرونا درب خانه را به روی آنها می‌بستیم، هر چند که خودمان از اینکار ناراحت می‌شدیم ولی ترس و استرس ناشی از انتقال ویروس ما را مجبور به اینکار می‌کرد. ان شالله که‌ مامورین زحمت‌کش برق ما را عفو کنند.

 

گرچه نمی‌توان زحمات شبانه روزی کارکنان سازمان برق را نادیده گرفت و در این روزها تمام سعی و تلاش خود را جهت جلوگیری از قطع برق‌ و عدم خاموشی شهرها بکار بسته‌اند ولی می‌طلبد مسئولین استانی تمهیداتی جهت اجرای طرح خوداظهاری قرائت کنتور برق در شهرهایی که اعمال نشده، اتخاذ کنند تا بتوانیم از شیوع بیشتر کرونا ویروس پیشگیری کنیم.

 

بر‌اساس دستور مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان شرکت توانیر، در اکثر استان‌ها مشترکین شماره کنتور برق را قرائت کرده و براساس فرمت مشخص بر روی سایت اینترنتی شرکت توزیع برق قرار‌می‌دهند و یا با تماس و یا ارسال پیامک به شرکت با خوداظهاری عدد کنتور برق خود را اعلام می‌کنند.

 

گفتنی‌است، آقای مدقق مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان شرکت توانیر در خصوص اجرای طرح خوداظهاری به منظور عدم حضور مامورین قرائت برق با بیان اینکه مشترکان می‌توانند تنها با داشتن شناسه قبض ۱۳ رقمی، کنتور برق خود را قرائت و اعلام کنند، گفت: به منظور اعلام رقم برق قرائت شده از روی کنتور‌ها نیز چهار روش شامل پایگاه‌های اینترنتی، اپلیکیشین‌های موبایلی، پیامک و تماس تلفنی در نظر گرفته شده است.

 

لازم به ذکر است رسانه بام جنوب در انتظار پاسخ و توضیحات مسئولین مربوطه خواهد ماند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.