شرایط اشتغال برای جوانان در این منطقه و حوزه انتخابیه مساعد نیست؛

رایزنی موحد با وزیر کار برای بهبود اشتغال جوانان کهگیلویه

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی، چرام و لنده با دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 1543
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 19:45
رایزنی موحد با وزیر کار برای بهبود اشتغال جوانان کهگیلویه

به گزارش بام جنوب، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی، چرام و لنده با دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

 

 

در این دیدار سید محمد موحد با تاکید بر گستردگی جمعیتی شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: متاسفانه شرایط اشتغال برای جوانان در این منطقه و حوزه انتخابیه با توجه به افزایش آمار جوانان تحصیلکرده و فنی مساعد نیست.

 

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با تاکید بر ظرفیتهای هلدینگ‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار استفاده از پتانسیل شرکتهای سرمایه گذاری و کمک به بحث اشغال زایی و همچنین حمایت از طرح‌های کارآفرینی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه شد.

 

موحد تصریح کرد: در بعضی از شرایط بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ، پروسه های زمانبری را تعریف می کنند و خواستار دستور وزیر برای تسهیل در پرداخت تسهیلات بانک های منتسب به آن وزارتخانه و صندوق کارآفرینی امید شد که با استقبال و دستورات لازم وزیر همراه بود.

 

شریعتمداری نیز در این دیدار با تشکر و قدردانی از پیگیری‌ها سید محمد موحد در اولین روزهای نمایندگی خود گفت: تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت های وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی در شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده خواهیم کرد./ بویر نیوز

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.