مهرزاد بخردی نسب

قدردان زحمات مرد جهادی باشیم

از چند روز گذشته استان خوزستان میزبان مردی جهادی از جنس مردم بود. دکتر قالیباف با حضور خود در اولین سفرش به استان خوزستان ضمن اهمیت به جایگاه استان در کشور رسیدگی به مشکلات این مردم مظلوم را در اولویت کارهای خود و مجلس دانست.   او آمد و بررسی‌های میدانی خود را هم از

کد خبر : 1635
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1399 - 14:37
قدردان زحمات مرد جهادی باشیم

از چند روز گذشته استان خوزستان میزبان مردی جهادی از جنس مردم بود. دکتر قالیباف با حضور خود در اولین سفرش به استان خوزستان ضمن اهمیت به جایگاه استان در کشور رسیدگی به مشکلات این مردم مظلوم را در اولویت کارهای خود و مجلس دانست.

 

او آمد و بررسی‌های میدانی خود را هم از راه زمینی و هم هوایی انجام داد و دستورات و توصیه های لازم را نیز صادر نمود. اینک نوبت مسئولان استانی، از استاندار تا نمایندگان و حتی مدیران کل و اجرایی می باشد تا حداقل دِینی که به گفته دکتر قالیباف تاکنون نسبت به خوزستان ادا نشده است را ادا کنند.

 

سستی، کم کاری، قوم گرایی و باند بازی را در خاک خوزستان دفن کنند و به فکر مردم مظلوم و زجر کشیده خوزستان باشند و از موقعیت‌های پیش آمده و اهمیت دادن مسئولان جهادی همچون دکتر قالیباف استفاده کنند.

 

آقای قالیباف قطعا بر خود لازم و واجب دانسته که اولین سفر خود در دوره ریاست مجلس را به خوزستان سفر کند و این سفر پر خیر و برکت را از خرمشهر و آبادان که به عنوان پیشانی دفاع مقدس میباشند آغاز و حتی با وجود بحرانی بودن شرایط از لحاظ بیماری کرونا(کوید ۱۹) چهار شبانه روز و به صورت جهادی از تمامی حوزه های انتخابی بازدید کنند و تا انجائیکه که وقت اجازه می داد در اختیار مردم عزیز و مطالبه گر خوزستان باشد و با شرایط حاکم بر استان آشنا شوند.

 

ای کاش و ای کاش این بیماری منحوس نبود تا مردم هم با حضور خود و استقبال خود از این رزمنده دوران دفاع مقدس و جهادگر دوران حال، سنگ تمام می‌گذاشتند و قدر‌دان زحمات ایشان می‌بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.