با حضور استاندار خوزستان؛

کلنگ پروژه کارخانه تولید گندله در شادگان به زمین زده شد

شادگان- بام جنوب- عملیات اجرایی ساخت کارخانه تولید گندله فولاد اخگر با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان در شادگان آغاز شد.
کد خبر : 1704
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 - 16:55
کلنگ پروژه کارخانه تولید گندله در شادگان به زمین زده شد

 

به گزارش بام جنوب، عملیات اجرایی ساخت کارخانه تولید گندله فولاد اخگر روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان در شادگان آغاز شد.

 

غلامرضا شریعتی در این آئین گفت: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته فاز نخست این کارخانه در مدت زمان ۳۶ ماه در زمینی به مساحت ۱۲۰ هکتار و با سرمایه گذاری ۲۳۵ میلیون یورو به بهره بردای می رسد.

 

استاندار خوزستان افزود: با بهره برداری از این پروژه فرصت های شغلی خوبی جهت جوانان در شادگان ایجاد خواهد شد و امیدواریم جوانان بومی منطقه در این کارخانه مشغول شوند.

 

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر بکارگیری نیروهای بومی منطقه عنوان کرد: برای کاهش بیکاری در شادگان باید از نیروهای بومی در این پروژه ها استفاده شود و در صورت نیاز به تخصص، دستگاه های مسوول با ارائه آموزش های لازم، نیروهای متخصص و مورد نیاز را تربیت کنند.

 

استاندار خوزستان در پایان گفت: جهت تسهیل در اجرای این پروژه آمادگی همکاری و هرگونه کمکی هستیم تا این واحد تولیدی مطابق زمان پیش بینی شده به سرانجام برسد.

 

گفتنی است، بر اساس برآوردهای صورت گرفته با بهره برداری از این طرح حدود ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 40 در انتظار بررسی : 40 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.