یوسف زمانی اصل، فرماندار بهبهان؛

باید عملکرد شهرداری بهبهان در حوزه‌های مختلف، الگویی برای سایر شهرهای خوزستان باشد.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان نیز پس از بازدید از پروژه های شهرداری بهبهان از عملکرد شهرداری بهبهان تقدیر کرد.
کد خبر : 1780
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 - 23:56
باید عملکرد شهرداری بهبهان در حوزه‌های مختلف، الگویی برای سایر شهرهای خوزستان باشد.

 

به گزارش بام جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای شهر بهبهان، مهندس نوشادی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان طی سفری به بهبهان از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی شهر بازدید و اقدامات شهرداری بهبهان را مورد بررسی قرار داد.

 

در ابتدای این سفر، جلسه‌ای با حضور مهندس نوشادی و هیات همراه، نماینده و فرماندار شهرستان، رئیس شورای شهر بهبهان، شهردار، معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری برگزار شد.

 

یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان در این جلسه گفت: از زمانی که مهندس بهادری به سمت شهرداری بهبهان منصوب و شروع به فعالیت نموده است شاهد تحولات عظیمی در شهر بهبهان هستیم و خدمات بسیار خوبی در این مدت صورت گرفته است.

 

وی افزود: اعضای محترم شورای شهر، شهردار و پرسنل شهرداری در شرایط سخت اقتصادی و شرایط خاصی که در حال مبارزه با ویروس کرونا بوجود آمده و با واقعا همه جا با مشکلاتی مواجه هستیم با تلاش و زحمت شبانه روزی توانسته اند به گونه ای عمل کنند که در این برهه با همه موانع پیش رو شهرداری بهبهان بدون مشکل فعالیت داشته و پروژه های زیادی در سطح شهر فعال می باشد.

 

زمانی اصل ادامه داد: از زمان حضور مهندس بهادری تاکنون شهرداری بهبهان ۴۳۰۰ تن قیر خریداری‌ کرده و با چهار اکیپ در سطح شهر عملیات آسفالت انجام شد چرا که یکی از اولویت های کاری شهرداری بهبهان طبق نظر کارشناسان و مردم آسفالت معابر و خیابان ها بود که در وضعیت بسیار نابسامانی بسر می برد این امر با اولویت مناطق کمتر برخوردار، حاشیه شهر و محروم انجام شد و انشالله در مراحل بعدی نیز شاهد ادامه این روند خواهیم بود.

 

فرماندار شهرستان بهبهان اذعان داشت: شرایط برای تهیه و خرید قیر بسیار سخت است و امتیازات و تسهیلاتی که برای اختصاص قیر رایگان داده می شود صرفا برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر است و شامل بهبهان با ۱۳۰ هزار نفر نمی شود که انتظار داریم مسولین استانی در این حوزه مساعدتی داشته باشند.

 

فرماندار بهبهان اظهار داشت: بودجه مصوب شهرداری بهبهان ۱۰۸ میلیارد تومان در سال ۹۹ پیش بینی شده بود که در این شرایط اقتصادی خوشبختانه در آذر ماه با تلاش شهردار محترم ۱۰۸ میلیارد درآمد پیش بینی شده تحقق یافت، در حالی که تا آنجایی که بررسی کرده ام کمتر شهری در استان داریم که مشکل مالی نداشته باشد و به سختی بتوانند بودجه پیش بینی شده امسال را محقق نمایند.

 

زمانی اصل تاکید کرد: باید عملکرد شهرداری بهبهان در حوزه های مختلف خدمات شهری، عمرانی، مبارزه با کرونا، جذب سرمایه گذار و … بعنوان یک الگو برای سایر شهرهای استان درنظر گرفته شود و بنده به نوبه خود به شهردار محترم، اعضای محترم شورا و پرسنل خدوم شهرداری خسته نباشید گفته از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 

فرماندار بهبهان در پایان از مدیر کل امور شهری و شوراها خواست تا نسبت به اختصاص تسهیلات به شهرداری بهبهان و همچنین تجهیز آتش نشانی بهبهان مساعد و همیاری داشته باشند.

 

مهندس نوشادی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان نیز پس از بازدید از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری بهبهان ضمن مقایسه شهرداری بهبهان با سایر شهرداری های استان ،حجم پروژه های یکسال اخیر شهرداری بهبهان را نشانه فعالیت و موفقیت شهرداری بهبهان در حوزه های مختلف مدیریت شهری دانست و از زحمات و تلاش های شهردار و شورای شهر بهبهان تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.