سایه ناامنی بر سر مردم بهبهان/ گلایه مردم از افزایش ناامنی و سرقت‌ها+ تصاویر

بسیاری از مردم بهبهان از افزایش سرقت‌ها و ناامنی در این شهرستان شدیدا ناراحت هستند و گلایه دارند
کد خبر : 2207
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400 - 23:21
سایه ناامنی بر سر مردم بهبهان/ گلایه مردم از افزایش ناامنی و سرقت‌ها+ تصاویر

 

به گزارش بام جنوب از بهبهان، مردم بهبهان در نماز جمعه این هفته با در دست داشتن پلاکاردهایی گلایه خود را از افزایش ناامنی‌های اجتماعی، سرقت‌ها، رفتارهای غیرمسئولانه و ضداجتماعی اعلام کردند و شدیدا ناراحت بودند.

 

 

طی روزهای گذشته تماس‌های مکرری از طرف مردم شهر بهبهان با رسانه خبری بام جنوب انجام شد که نقطه مشترک تمام این تماس‌ها گلایه و اعتراض نسبت به ناامنی‌های اخیر و افزایش سرقت‌ها در این شهر می‌باشد.

 

 

این روزها میزان سرقت‌ها و ناامنی در شهر بهبهان افزایش چشمگیری داشته و مردم از دست سارقان و مجرمانی که دست به جرایم می‌زنند، گلایه دارند. بهبهانی‌ها از اینهمه ناامنی در سطح شهر هم گلایه دارند و می‌پرسند تامین امنیت روانی جامعه با کیست؟

 

 

شهرستان بهبهان طی ماه‌ها و حتی سال‌های اخیر از امنیت خوبی برخوردار نبوده و باید در این زمینه به چاره جویی پرداخت.

 

 

در یک جامعه هرگاه امنیت از میان برود، سایر مسائل رفاهی و مواهب مادی و معنوی نیز به خطر خواهد افتاد، در یک محیط ناامن امکان زندگی توأم با سربلندی و آسودگی فکر، تلاش و کوشش برای پیشبرد هدف های اجتماعی وجود ندارد. مقابله با ناامنی در شهر بدون شناخت علل پیدایش آن، امکانپذیر نیست. بنابراین مطالبه به حق مردم شهرستان بهبهان شناسایی و مقابله قاطع و صریح مراجع قضایی و متولیان امنیت با سارقان، مظاهر ناامنی و اراذل و اوباش است.

 

 

امروز کسانی هستند که با حمل سلاح سرد و گرم می‌خواهند امنیت مردم را که ثمره‌ی خون شهدای عزیز ما هست به خطر بیاندازند. مردم قطعاً از پلیس و مرجع مقتدر انتظامی انتظار دارند با سارقان، مظاهر ناامنی، خودروهای حامل سلاح(اعم از سلاح‌های سرد و گرم) و اراذل و اوباشی که در سطح شهر قدرت نمایی می‌کنند، برخورد شود.

 

 

دستگاه قضایی باید همچون طرح‌های گذشته در این ارتباط برخورد قاطع و قانونی با مرتکبین جرائم و مظاهر ناامنی انجام دهد و قطعا کوچکترین مماشات را با این افراد در نظر نخواهد گرفت و برخورد صریح، قاطع و قانونی خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.