پرتاب گوشی در بهبهان

برگزاری مسابقه بسیار هیجان‌انگیز و دیدنی پرتاب موبایل برای اولین بار در ایران

استفاده بیش از حد از تلفن همراه باعث کاهش سطح ارتباطات عاطفی شده، ضمن اینکه استفاده نادرست از این امکانات باعث از بین رفتن بسیاری از حریم ‌ها در خانواده ­ها شده و حتی در مواردی منجر به بروز اختلافات تا سرحد طلاق و جدایی نیز شده است. هدف از برگزاری این مسابقه، کم جلوه‌دادن تلفن همراه در برابر ارتباطات خانواده و نقش مخرب آن‌ در از بین‌بردن انسجام‌ خانواده‌هاست.
کد خبر : 262
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آبان 1398 - 19:54
برگزاری مسابقه بسیار هیجان‌انگیز و دیدنی پرتاب موبایل برای اولین بار در ایران

به گزارش خبرنگار بام جنوب به نقل از مالک قره‌غانی مدیر انجمن مردم نهاد بهبهانیکا، این رقابت قرار است برای اولین بار در ایران به میزبانی بهبهان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود.

به گفته مدیر انجمن و مسئول برگزاری این مسابقه؛ هدف از برگزاری این مسابقه، کم جلوه‌دادن تلفن همراه در برابر ارتباطات خانواده و نقش مخرب آن‌ در از بین‌بردن انسجام‌ خانواده‌هاست.

ایشان بیان داشتند، استفاده بیش از حد از تلفن همراه باعث کاهش سطح ارتباطات عاطفی شده، ضمن اینکه استفاده نادرست از این امکانات باعث از بین رفتن بسیاری از حریم ‌ها در خانواده ­ها شده و حتی در مواردی منجر به بروز اختلافات تا سرحد طلاق و جدایی نیز شده است.

 

شرکت‌کنندگان حاضر در مسابقه پرتاب موبایل تلاش می‌کنند تا با تمام قدرت تلفن‌های همراه را در دورترین فاصله ممکن پرتاب کنند، ضمنا انواع مختلفی از تلفن‌های‌همراه در مد‌ل‌ها مختلف استفاده خواهد شد.

وی گفت، در قالب این مسابقه شرکت کنندگان می‌توانند گوشی‌های قدیمی و فرسوده خود را به منظور رقابت با سایر شرکت‌کنندگان به دورترین نقطه پرتاب کنند. با پرت کردن موبایل فرسوده خود، انرژی مثبتی به شرکت کنندگان و حتی تماشاگران منتقل می‌شود. پس از پرتاب، داوران مسابقه نظر می‌دهند که پرتاب صحیح است یا خیر و اگر صحیح باشد، آنگاه رکورد فرد ثبت و لحاظ می‌شود.

در این مسابقات شرکت کنندگان در رده سنی بزرگسالان و جوانان به رقابت می‌پردازند و در قالب قوانین گوشی را پرتاب می‌کنند و در پایان به ۵ نفر برتر آقایان و ۵ نفر برتر بانوان جوایز ارزنده‌ای تقدیم می‌گردد.

این ورزش ملی کشور فنلاند می‌باشد که زادگاه نوکیا محسوب می‌شود.

انجمن مردم نهاد بهبهانیکا مسئول برگزاری این مسابقه جذاب خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و شرکت در این مسابقه می‌توانند به شماره واتساپ ۰۹۱۶۳۷۲۶۱۰۴ بنام آقای مالک قره‌غانی پیام ارسال کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.