به علت مه غلیظ و بارش برف؛

کندی تردد در محور اندیکا-شهرکرد

مه غلیط از حوالی ظهر امروز سبب کندی تردد در جاده اندیکا - شهرکرد شده است. بارش باران در بیشتر نقاط این شهرستان متوقف شده اما در مناطق کوهستانی از جمله تاراز همچنان بارش باران ادامه دارد.
کد خبر : 283
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1398 - 14:53
کندی تردد در محور اندیکا-شهرکرد

به گزارش خبرنگار بام جنوب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا گفت: بارش باران در بیشتر نقاط این شهرستان متوقف شده اما در مناطق کوهستانی از جمله تاراز همچنان بارش باران ادامه دارد.

 

کورش دهنو افزود: پنج خودرو که به دلیل نقص فنی در جاده‌های این شهرستان متوقف شده بودند با تلاش راهداران رفع نقص و به سمت مقصد هدایت شدند.

 

وی گفت: با توجه به بارش برف در گردنه تاراز و چری به رانندگان توصیه می‌شود ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سالم بودن سیستم گرمایشی و مه شکن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا ادامه داد: تردد در همه راههای اصلی و روستایی شهرستان اندیکا جریان دارد اما در برخی نقاط تردد به کندی انجام می‌شود.

 

در سه روز گذشته حدود ۱۲۰ میلیمتر بارش باران در ایستگاه هواشناسی تاراز اندیکا ثبت شده است.

 

بارش برف نیز در برخی نقاط جاده اندیکا -– شهرکرد به بیش از ۳۰سانتیمتر رسیده است.

 

جاده اندیکا – شهرکرد یکی از جاده‌های میانبر استان خوزستان به سمت چهارمحال و بختیاری است که بخش هایی از آن کوهستانی و برف گیر  است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.