معاون سپاه حضرت ولی‌عصر استان خوزستان؛

افتتاح و کلنگ‌زنی۶۰۷ پروژه به مناسبت هفته بسیج در خوزستان

در روز ابتدایی هفته سپاه فرماندهان نواحی و بسیج اقشار با نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان دیدار خواهند داشت به همین مناسبت جمعی از استان خوزستان نیز در تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و امام خامنه‌ای، با رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران دیدار دارند.
کد خبر : 319
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 8:43
افتتاح و کلنگ‌زنی۶۰۷ پروژه به مناسبت هفته بسیج در خوزستان

سرهنگ غلامرضا حاجتی در نشست خبری تبیین برنامه‌های هفته بسیج استان خوزستان اظهار کرد: در حال ورود به ۴۰سالگی بسیج هستیم. بسیجی که در ابتدای انقلاب نوزادی بیش نبود ولی اکنون در حال رسیدن به ۴۰سالگی خوداست.

 

وی با اشاره به شعار امسال بسیج افزود: شعار امسال هفته بسیج «۴۰ سال خدمت، جهاد، شهادت» است. هفته بسیج از چهارشنبه ۲۹ آبان ماه آغاز و تا پنج‌شنبه ۶ آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: بسیج نام آشنایی است برای افرادی که لحظه به لحظه آن را منعکس می‌کنند. بسیج تربیت امام خمینی (ره) است؛ بسیجی که توانست با شهید بهنام محمدی‌ها ارتش‌های کلاسیک دنیا را شکست بدهد تا امروز ما جان داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: در روز ابتدایی هفته سپاه فرماندهان نواحی و بسیج اقشار با نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان دیدار خواهند داشت به همین مناسبت جمعی از استان خوزستان نیز در تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و امام خامنه‌ای، با رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران دیدار دارند.

 

سرهنگ حاجتی تصریح کرد: همان‌گونه که بسیج در دفاع مقدس در کنار مردم بود امروز نیز در زلزله، سیل و سازندگی در کنار مردم است و تاریخ انقضای ما وقتی است که مردم ما را نخواهند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان با اشاره به اینکه به مناسبت هفته بسیج در استان خوزستان افتتاح، اتمام، تحویل و کلنگ زنی ۶۰۷ پروژه داریم، افزود: در هفته بسیج ۱۹برنامه شاخص استانی داریم. همچنین یک هزار و ۶۰۰ برنامه در نواحی به همین مناسبت برگزار می‌شود که در پنج آذر نمایش قدرت بسیج، با مشارکت بالغ بر۶۰گردان در استان را خواهیم داشت./مهر

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.