متفاوت تر از همیشه؛

حضور پتروشیمی مارون در بزرگترین رویداد بین المللی لاستیک و پلاستیک آسیا (چاینا پلاس ۲۰۲۴)+فیلم

سی‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک آسیا (چاینا پلاس 2024) در شهر شانگهای چین از 23 تا 26 اپریل سال 2024 (مصادف با 04 تا 07 اردیبهشت 1403) با حضور فعالان این صنعت از سرتاسر جهان، در حال برگزاری است.
کد خبر : 3820
تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 12:57
حضور پتروشیمی مارون در بزرگترین رویداد بین المللی لاستیک و پلاستیک آسیا (چاینا پلاس ۲۰۲۴)+فیلم

به گزارش بام جنوب به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی مارون، سی‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک چین (چاینا پلاس ۲۰۲۴) در شهر شانگهای چین از ۲۳ تا ۲۶ اپریل سال ۲۰۲۴ (مصادف با ۰۴ تا ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فعالان این صنعت از سرتاسر جهان، در حال برگزاری است.

 

 

 

نمایشگاه چایناپلاس از ۳۵ سال پیش تا کنون مهمترین مرکز عرضه و تجارت محصولات پلاستیک و پتروشیمی است و جایگاه ویژه ای در بین رویدادهای این صنعت دارا می باشد.

 

 

این نمایشگاه در حال حاضریکی از مهمترین آوردگاه های عرضه و داد و ستد تولیدات پلاستیک و لاستیک در جهان است و به طور گسترده توسط پیشگامان این صنعت به عنوان یکی از تأثیرگذارترین نمایشگاه های صنعت پتروشیمی در جهان شناخته می شود.

 

 

 

این رویداد بین المللی در فضایی به مساحت بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع برگزار می گردد که طبق برآوردهای صورت گرفته، هر ساله شاهد بیش از ۲۰۰ هزار شرکت کننده از سراسر دنیا است که در سه حوزه تجهیزات و ماشین‌آلات، مواد خام و شیمیایی و صادرکنندگان چینی برگزار می‌شود.

 

 

 

شرکت پتروشیمی مارون در این دوره از نمایشگاه چایناپلاس، با غرفه‌ای وِیژه در سالن اصلی نمایشگاه و در کنار بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی جهان، آخرین محصولات خود را در زمینه پتروشیمی و پلیمر ارائه نموده است.

 

 

 

این نمایشگاه از ۱۸ گروه ویژه تشکیل شده است که از جمله آنها می توان به بخش های فناوری سه بعدی، تجهیزات کمکی و آزمایشی ماشین آلات اکستروژن، ماشین آلات بسته بندی فناوری فیلم و پلاستیک، ماشین آلات قالب گیری تزریقی، ماشین آلات قالب گیری تزریقی و منطقه فنی تولید هوشمند، ماشین آلات بسته بندی پلاستیک و فناوری بازیافت اشاره کرد.

 

 

همچنین در بخش تولیدی نیز قسمت های تخصصی تامین کنندگان مانند افزودنی ها، بیوپلاستیک، مواد شیمیایی و مواد اولیه، رنگدانه رنگی، کامپوزیت ها، پلاستیک بازیافتی، الاستومرهای ترموپلاستیک و لاستیک دیده می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.