بمناسبت روز ملی شوراها؛

سرپرست، معاونین و جمعی از مدیران شهرداری بندر ماهشهر با رئیس و اعضای شورای اسلامی بندر ماهشهر دیدار کردند

همزمان با نهم اردیبهشت روز ملی شوراها، مهندس بهشاد بهبهانی سرپرست شهرداری بندرماهشهر به همراه معاونین و جمعی از مدیران با حضور در شورای اسلامی شهر، این روز سترگ را به رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریک گفتند و برای آنان توفیق خدمت روزافزون به مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهر را آرزو نمودند.
کد خبر : 3839
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 22:33
سرپرست، معاونین و جمعی از مدیران شهرداری بندر ماهشهر با رئیس و اعضای شورای اسلامی بندر ماهشهر دیدار کردند

 

 

به گزارش بام جنوب، همزمان با نهم اردیبهشت روز ملی شوراها، مهندس بهشاد بهبهانی سرپرست شهرداری بندرماهشهر به همراه معاونین و جمعی از مدیران با حضور در شورای اسلامی شهر، این روز سترگ را به رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریک گفتند و برای آنان توفیق خدمت روزافزون به مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهر را آرزو نمودند.

 

در این دیدار مهندس بهشاد بهبهانی ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و همسویی اعضای شورای اسلامی شهر در طی این مدت با مجموعه خدوم شهرداری، آن را موید نگاه مسئولانه و متعهدانه این عزیزان دانست.

 

 

در ادامه مهندس امین بهبهانی اسلامی ریاست شورای اسلامی شهر نیز ضمن تشکر از سرپرست شهرداری و همراهان ابراز امیدواری کرد که همکاری شورا وشهرداری همچون گذشته تدوام داشته باشد.

 

وی با توجه به اهمیت جایگاه شهرداری و شورای شهر در توسعه شهری و لزوم همراهی این دو نهاد مهم مردمی ابراز امیدواری کرد، بتوانیم در مسیر خدمت به همشهریان عزیز و اجراء وتکمیل پروژه های مختلف مدیریت شهری و دستیابی به آبادانی هر چه بیشترشهر و ساختن فردایی بهتر گام برداریم ./ روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر بندرماهشهر

 

 

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.