گلایه شدید مردم از فروش اینترنتی بلیط قطار حومه ای کارون – بندرامام – بندر ماهشهر

بلیط فروشی اینترنتی قطار حومه ای کارون ؛ بندرامام ؛ ماهشهر و بالعکس با وجود مزایا و محاسن برای کسانی که بلد نیستند مشکلات فراوانی بوجود آورده است و نیازمند اخذ تدابیر تازه تری است.
کد خبر : 4424
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1404 - 1:02
گلایه شدید مردم از فروش اینترنتی بلیط قطار حومه ای کارون – بندرامام – بندر ماهشهر

 

به گزارش بام جنوب؛ قطار حومه ای مسافری کارون – بندرامام خمینی-بندرماهشهر که سابقه دیرینه ای بالای ۴۰ سال در این خط دارد، به دلایل مختلف از جمله کم شدن سرویس های قطار در روزهای هفته که پس از پاندمی کرونا به ۲ عدد کاهش یافت و از طرفی کم بودن واگن های قطار در روزهای پیک مسافری، همواره گلایه‌های مردم را به همراه داشت.

 

 

به نظر می رسد شرکت رجا برای کنترل این مشکل و حل مساله به سمت حذف صورت مساله رفته و بلیط فروشی اینترنتی این قطار حومه ای را از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری اجرایی کرده که با وجود گذشت بیش از ۱۰ روز از این مساله هنوز این مشکل به صورت کامل حل نشده و متعددا گزارشات مردمی از ممانعت سوارشدن مسافران به قطار به این رسانه رسیده است.

 

 

هرچند این جزو حقوق این شرکت است که برای بهترشدن سرویس دهی و نظم دادن به تردد مسافران ، اقدامات لازم و مورد نظرش را انجام دهد اما با وجود محاسن این شیوه بلیط فروشی ، نیاز است که تا مدتی نیز حداقل یک واگن برای مسافرانی که از این مساله بی خبرند و یا به دلیل نداشتن امکانات و بلدنبودن کار با خرید بلیط اینترنتی ، از این روال جا مانده اند درنظر گرفته شود.

 

 

ضمن آنکه متاسفانه سامانه بلیط فروشی این قطار طبق اعلام مردم ، با مشکلات زیادی مواجه است و برخی اوقات امکان خرید بلیط در آن وجود ندارد ، از جمله آنکه طبق گفته یکی از شهروندان ، قطار ظرفیت داشته اما سامانه نشان میداده قطار پر شده و امکان خرید بلیط نبوده است.

 

 

این گلایه ها به حق است و انتظار می رود بخشدار محترم و دادستان محترم برای حل این مشکل بوجود آمده اقدام کنند و تا زمانی که بلیط فروشی اینترنتی به صورت کامل برای مردم جا افتاده شود ، از یک واگن برای جابجایی مسافرین بدون بلیط استفاده شود.

 

 

هرچند بخشدار بندرامام از رایزنی برای افزایش واگن و سرویس قطار خبرداده بود، اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است‌.

 

 

باید در نظر داشت، بعضا مسافرین این قطار حومه ای ، از افراد مسن هستند که گوشی هوشمند ندارند و یا بلد نیستند و وقتی به ایستگاه مراجعه می کنند به مشکل برمیخورند.

 

 

قطع به یقین به سمت تکنولوژی رفتن بسیار خوب است و منظم کردن این قطار مسافری حومه ای نیز از حقوق شرکت رجا می باشد، ولی این انتظار نیز می رود که تا اطلاع کامل همه مردم و بهترشدن خدمات دهی سامانه فروش بلیط اینترنتی، برای حل مشکل سوارنشدن مسافرین فاقد بلیط اینترنتی فکری شود./ خبر خورموسی

 

 

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.