استاندار کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد؛

همکاری ۲۵ هزار نفر با فرمانداری‌های کهگیلویه و بویراحمد جهت برگزاری فرآیند انتخابات اسفند ماه/پیش بینی حدود ۸۵۰ شعبه اخذ رای

یاسوج - بام جنوب- استاندار کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۲۵ هزار نفر از عوامل همکار با فرمانداری‌ها در انتخابات پیش رو در استان خبر داد.
کد خبر : 631
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 8:54
همکاری ۲۵ هزار نفر با فرمانداری‌های کهگیلویه و بویراحمد جهت برگزاری فرآیند انتخابات اسفند ماه/پیش بینی حدود ۸۵۰ شعبه اخذ رای

به گزارش خبرنگار بام جنوب از یاسوج، حسین کلانتری با بیان اینکه «متناسب با تعداد شعب اخذ رای در حوزه‌های انتخابیه استان حدود ۲۵ هزار نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مردم اعم از هیات‌های نظارت، بازرسی، کمیته‌های مختلف، نیروهای امنیتی و انتظامی برای همکاری با فرمانداری‌ها به عنوان عوامل اجرایی شرکت می‌کنند، خاطر نشان کرد: مجریان و دست اندرکاران امر انتخابات از هرگونه جانبداری از داوطلب خاص یا فعالیت علیه کسی به شدت خودداری کنند و همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری به کار بندند.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: بر این اساس ما برای تعداد افرادی که در جریان انتخابات همکاری می‌کنند دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنیم و در این دوره‌ها به این افراد قوانین انتخابات نحوه اخذ رای و شمارش آرا را آموزش می‌دهیم. این افراد پس از گذراندن یک دوره آموزشی که توسط مدرس در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود می‌توانند در جریان انتخابات پیش رو همکاری کنند.

 

‌کلانتری با بیان اینکه، با اتمام فرآیند نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی شمار داوطلبان این دوره از انتخابات به ۹۵ نفر رسید که ۵ نفر از این تعداد زن و ۹۰ داوطلب مرد هستند.تصریح کرد: بیشترین تعداد داوطلبان مربوط به حوزه کهگیلویه بزرگ با ۴۸ نفر و گچساران نیز ۱۹ نفر بوده است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.