محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی( شستا) دیدار و گفت‌و‌گو کرد

بهبهان- بام جنوب- محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در محل دفتر دکتر رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با وی به بحث و گفتگو پرداخت.
کد خبر : 1671
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مهر 1399 - 21:14
محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی( شستا) دیدار و گفت‌و‌گو کرد

 

به گزارش بام جنوب به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بهبهان وآغاجاری، محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای با دکتر رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

 

محمد طلا مظلومی در حاشیه این نشست گفت: شهرستان بهبهان برای سرمایه گذاری ظرفیت های بالقوه ای دارد که می‌تواند به نقطه‌ی عطفی برای شستا قرار بگیرد.

 

وی با اشاره به لزوم بهره وری مردم شهرستان از مسئولیت‌های اجتماعی کارخانجات و صنایع شهرستان، افزود: کارخانه سیمان بهبهان یکی از کارخانه‌های مهم استان است که بخش مهمی از نیاز بازار را تامین می کند و لازم است در بحث مسئولیت‌های اجتماعی نیز نگاه جدی‌تری به آن داشت.

 

مظلومی در ادامه ضمن اشاره به لزوم بهسازی و نوسازی این کارخانه گفت: کمک به موضوع مسئولیت های اجتماعی، پایان دادن به پروژه های نیمه تمام و تعریف پروژه‌های جدید می‌تواند این شرکت را وارد فاز جدیدی از تولید و سرمایه گذاری کند.

 

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به وجود معادن غنی برای تامین نیازهای اولیه کارخانه سیمان بهبهان، مجموعه شستا با رفع موانع صنعتی موجود، نسبت به افزایش تولید و صادرات سیمان بهبهان اقدام لازم را انجام دهد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.