پیام‌ روابط عمومی و حوزه بسیج کارگری اداره تکاور بهبهان بمناسبت هفته کار و کارگر

به گزارش بام جنوب، روابط عمومی و حوزه بسیج کارگری اداره تکاور بهبهان با صدور پیامی، هفته کار و کارگر را تبریک گفت.
کد خبر : 1852
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 0:49
پیام‌ روابط عمومی و حوزه بسیج کارگری اداره تکاور بهبهان بمناسبت هفته کار و کارگر

به گزارش بام جنوب، روابط عمومی و حوزه بسیج کارگری اداره تکاور بهبهان با صدور پیامی، هفته کار و کارگر را تبریک گفت.

 

 

متن پیام‌ به شرح زیر است:

 

حقیقتا کارگران بی ادعا ترین انسانهای کره خاکی اند که شیرین ترین عناصر وجودی خود را در طبق اخلاص گذاشته و نثار همنوعان خود می کنند و همانند شمعی که گرمی بخش محفل دوستان است، سوختنش جامعه را صفا می بخشد و به اوج قله‌ها می‌رساند، مثل ایثار کارگر در جامعه، مثل زنبور عسل نگهبان، در حفظ حریم کاشانه زنبورها از خطرات و صیانت از حیات همنوعان خود است، که آن یکباره جان خود را برای عزیزان خود فدا می‌کند و این در طول سالیان سال ذره ذره جان خود را فدای خلق خدا می‌کند. کارگر همان که رزق و روزی‌اش با توکل بر خدا و سفره کوچکش به وسعت قناعت، متبرک است. کارگر عنصر حیات بخش در پهنه گیتی است که خلق می‌کند و می‌افریند. براستی که خداوند بزرگترین کارگر هستی است. کارگر همان که در قعر تونلها و قناتها و در زیر کوهها و چاهها صدای تلاش و جوشش را می شنوی و همان که در اوج برجها، ندای افتخارش را سر می‌دهد. کارگر، همان که بر بالین بیمار حاضر غمخوار است.کارگر در دمادم سحر، در کوچه و بازار، در شبها و روزها، بیدار است. براستی که تصور دنیای بدون کارگر محال است. آرامش و رفاه با کارگر ممکن است و الفبای آبادی و آبادانی را کارگر معنا می کند. هن هن مرد حلاج، هی یوسه شالیکار نشاکار، چهره‌های سوخته مرد زارع جیلم کار، آتش کار کوره‌های بلند گچ و سیمان و رگهای برآمده از بازوان پیر معدن کار و خش خش صبحگاهی جاروی پاکبان، همه و همه گویای خدمات خالصانه این قشر عزیز و بزرگوار است.

 

 

کارگر غیور ایرانی با حداقل‌ها معاش می‌گذراند اما دست خود را پیش هرکسی دراز نمی کند، بر روی پای خود می‌ایستد و برای اعتلا و عزت وطنش هر کجا که لازم است، ایفای نقش می‌کند. کارگر مومن ایرانی، گوش جان به فرمان رهبرش، در همه حال آماده است جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و نثار عزت روز افزون ملتش نماید. می‌داند تا پیروزی نهائی راهی نمانده است، می‌داند که مسیرش گرچه ناهمواری‌ها دارد اما صراطش مستقیم است، راهش را اگاهانه انتخاب نموده است و بابصیرت گام بر می‌دارد.

 

می‌داند که تولید اصل است و می‌داند که تولید با کیفیت به دست توانا‌‌ و همت بلند و با انگیزه او ساخته است. میداند که وقت طلاست و با رقیبان جهانی در مسابقه است و می‌داند که باید زنده بود و زندگی کرد و شرط آن تلاش عالمانه در دنیای دانستنیها است و هر که بیشتردانست، بیشتر توانست و هر که بیشتر توانست برنده شد. اینجاست که معنای مردان ثریایی را از مردان اریایی باید فهمید.

والیس بصبح قریب و بشرالمومنین المستضعفین.

 

هفته کار و کارگر بر همه کارگران عزیز و بزرگوار مبارک باد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.