ساخت سایت خبری با هزینه کم- تابناک وب

سلام دوستان ما مجموعه تابناک وب چندین سال داریم کار طراحی سایت خبری انجام می دهیم امروز در خدمت شما هستیم که به این پرسش پاسخ دهیم چطور می شود با هزینه خیلی کم یک سایت خبری خوب داشت. نیاز به اطلاع رسانی و گردش اطلاعات یکی از نیاز های اساسی امروزه است سایت های خبری و

کد خبر : 62
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 9:33
ساخت سایت خبری با هزینه کم- تابناک وب
سلام دوستان ما مجموعه تابناک وب چندین سال داریم کار طراحی سایت خبری انجام می دهیم امروز در خدمت شما هستیم که به این پرسش پاسخ دهیم چطور می شود با هزینه خیلی کم یک سایت خبری خوب داشت.
نیاز به اطلاع رسانی و گردش اطلاعات یکی از نیاز های اساسی امروزه است سایت های خبری و اطلاع رسانی می تواند با حضور به موقع در مسائل مختلف به ایجاد عدالت و نظم جامعه کمک کند.و جامعه را به کمال مطلوب نزدیکتر کند.
برای داشتن یک سایت خبری پیش از همه چیز انگیزه و درد! مهمترین نکته است و بعد انتخاب اسم مناسب و مرتبط با موضوع در این پست چگونه نام مناسبی برای سایت خبری خود پیدا کنیم ؟ کم راجع به انتخاب اسم مناسب صحبت کردیم
مرحله بعد ثبت دامنه سایت است که غم انگیزترین بخش داستان همین بخش است برای سایت خبری بهتر از دامنه ای ار استفاده شود و گروه تابناک وب پیشنهاد می کند که حتما هم دات کام و هم دات ای ار ثبت کنید.
گفتیم غم انگیز چون به خاطر ارزان بود دامنه ای ار متاسفانه خیلی از نام هایی که میخواهید ثبت کنید قبلا ثبت شده یا توسط دلال دامنه یا توسط اشخاصی که شاید شاید روزی بخواهند استفاده کنند.
پیشنهاد ما استفاده از ترکیب کلمات است مثلا شما می خواهید سایت خبری برای استان کرمان درست کنید کرمان نیوز! اکثر دامنه هایی که حتی فکرش را هم نمی کنید ثبت شده شما بهتر است از پیشوند و یا پسوند استفاده کنید. مثلا افق کرمان یا سلام کرمان یا کرمان ما و…
بعد از ثبت دامنه نوبت می رسد به هاست هاست بهتر از از هاست های داخلی استفاده کنید.به چند دلیلی یکی هاست های داخلی سالهای اخیر نشون دانند که متوانند از لاحاظ کیفیت با هاست های خارجی رقابت کنند دو سرعت بیشتر نسبت با هاست های خارجی سه احتمالا هزینه کمتر برای بازدیدکننده شما دارد.و جهار قیمت کمتر (با دلار۱۱ هزارتومانی) برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.
بعد نوبت به انتخاب سیستم مدیریت محتوا (cms) است.که چندین راه دارید. یکی استفاده سیستم های اختصاصی که شرکت هایی مثل نستوه ،ایرانسامانه،استدیوخبر و… که به خاطر گران بودن و بعضی مسائل دیگر برای شروع نوصیه نمی کنیم دو استفاده از سیستم مدیریت محتوای رایگان مثل دروپال و وردپرس وجمولاو.. است.
ما پیشنهاد می کنیم دلایلی زیادی از جمله ساده بودن ,امنیت و سئو، از ودرپرس استفاده کنید. [آموزش وردپرس]. بعد از خرید دامنه و هاست دامنه باید با هاست ست شود . و بعد شما وردپرس را نصب فرمایید.و بعد از نصب وردپرس یک قالب خبری مناسب برای وردپرس پیدا کنید! ترجیا قالب خبری وردپرس ایرانی باشد.
و بعد سئوی وردپرس را انجام دهید. و تمام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.