سید مالک کشاورززاده

سردار امیرحیات مقدم راهکار خروج از مشکلات حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، بندرامام، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی

بندر ماهشهر - بام جنوب - سردار امیر حیات مقدم از بدو شروع یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر رعایت اخلاق انتخاباتی و رقابت سالم در گرو رعایت منشور اخلاقی انتخابات تاکید داشتند، بنابراین پیروان و حامیان سردار حیات مقدم به مثابه وی اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده‌ و از کارهای تحریک آمیز، اهانت به نامزدهای مقابل و شعار دادن علیه دیگر نامزدها پرهیز کردند‌. ایشان برای مرتفع کردن مشکلات حوزه انتخابیه دارای برنامه جامع و مدون می‌باشد.
کد خبر : 1169
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 19:51
سردار امیرحیات مقدم راهکار خروج از مشکلات حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، بندرامام، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی

 

 

توجه به نگاه دوراندیش امام خمینی(ره) به قوه مقننه و سخن گرانسنگ «مجلس در رأس همه امور است»، لازم است شخصیت هایی به نمایندگی مردم در مجلس حضور یافته و زمام قانونگذاری را به دست گیرند که دارای ابعاد مختلفی باشند. پس نماینده منتخب مردم باید دارای دیانت و ایمان، تفکر انقلابی و تلاش جهادی، تخصص و تعهد، دانش لازم و ابداع و خلاقیت، زهد و محرومیت زدایی از مستضعفین باشند.

 

شمارش معکوس برای حضور دشمن شکنانه مردم قهرمان ایران اسلامی در پای صندوق های رأی آغاز شده است و فعالیت هواداران هر کاندیدا در روزهای پایان شدت بیشتری گرفت.

 

استرس و دلهره سراپای وجود کاندیداها و طرفداران دو آتیشه را فرا گرفته است. اگر بگویند که نگران نیستند مطمئنا دروغ می فرمایند. در دومین روز از اسفند ماه می خواهند حاصل ماه ها برنامه ریزی، دوندگی و حرکت های اصولی و غیر اصولی را برداشت نمایند.

 

به چه کسی باید رأی داد؟ این سؤالی است که این روزها در محافل مختلف مطرح است. عکس های رنگارنگ، سخنرانی های مختلف و خلاصه کاندیداها در تلاش هستند که با استفاده از امکانات موجود خود را مطرح نمایند.ضعف و قوت آدم ها را که نمی توان از خودشان پرسید. از هر یک از کاندیداها که سؤال شود خود را شایسته ترین و کم نقص ترین و داناترین و محق ترین فرد برای راهیابی به بهارستان معرفی می کنند.

 

آیا از طریق تبلیغات گسترده ای که امروز سطح شهرها و روستاها را به تسخیر در آورده است می توان به خصوصیات ، ویژگی ها و اعتقادات و خلوت افراد آگاهی پیدا کرد؟ آیا مراجعه به گذشته افراد همه انتظارات را می تواند برآورده نماید؟

 

آن‌هایی که امروز کلمه مردم از زبانشان نمی افتد و خود را نادره دوران می خوانند و از هر فرصتی برای ابراز محبت به درماندگان و مستضعفان و اقشار آسیب پذیر استفاده می کنند برای پایبندی به تعهدها چه تضمینی می توانند بدهند؟

 

به نظر می رسد برای شناخت بیشتر کاندیداها و انتخاب اصلح آن ها توجه به اطرافیان هر نامزدی تا حدودی می تواند مؤثر و چاره ساز باشد. آدم هایی که معمولا در کنار هم قرار می گیرند بدون شک مشترکاتی خواهند داشت.

 

در حوزه انتخابیه بندرماهشهر، بندر امام، هندیجان، امیدیه و بخش جولکی با واکاوی از نامزدها و اطرافیان آنها می‌توان آدرس نامزد مورد نظر را به راحتی پیدا کرد. گرایش بسیاری از شخصیت‌های ملی و استانی به سمت سردار امیر حیات مقدم و نیز جایگاه، تجربه کاری و سبقه ایشان کار مردم را برای انتخاب اصلح راحت تر کرده و مردم با خیال آسوده می‌توانند کسی را انتخاب کنند که با مشکلات حوزه انتخابیه آشناست و در ارائه راه حل و برطرف کردن این مشکلات تواناست.

 

اطرافیان هر کاندیدایی می تواند تابلویی از نامزد و رفتار و ویژگی های او باشد. باید در انتخاب اصلح دقت کنیم و اداره امور کشور و مجلس را به دست افراد پاک، معتقد، مستقل و صادق و جوانمرد بسپاریم.

 

همانطوریکه همه می‌دانیم سردار امیر حیات مقدم شخصیتی ملی و شناخته شده است که همیشه صداقت در گفتار و رفتار را سرلوحه خدمت به مردم قرار داده و همین صداقت عامل پیشرفت و تعالی ایشان و جامعه شده است.

 

پیروان و اطرافیان سردار امیر حیات مقدم به خاطر گرایش سیاسی، لجاجت، تعصب و … از ایشان حمایت نکردند بلکه باتوجه به اینکه ایشان را در حل مشکلات و معضلات اساسی حوزه توانا و اصلح دیدند به حمایت از وی برخواستند.

 

با توجه به پیشینه مدیریتی حاج امیر حیات مقدم می‌توان چنین گفت که حضور ایشان در مجلس می‌تواند مشکلات منطقه را به حداقل برساند. ایشان برای بهبود وضعیت اقتصادی شهروندان، حمایت از کارآفرینی برای شکوفایی سرمایه، جذب اعتبارات و بودجه، ازدواج، اشتغال و بیکاری، عمران شهری، مسکن و ساختمان، منابع آب، کشاورزی، راه و ترابری، شیلات، سرمایه گذاری خارجی و محیط زیست دارای برنامه جامع و مدون می‌باشد و موارد فوق بعنوان دغدغه و اعتقاد جدی در راس برنامه‌های اصلی ایشان است.

 

سردار امیر حیات مقدم فراحزبی بوده و مردم را به احزاب ترجیح داده و وام دار هیچکدام از احزاب نیست، به همین خاطر افراد مختلفی از تمام گرایشات و احزاب سیاسی و اقوام مختلف در کنارشان مشتاقانه حضور دارند و ایشان را همراهی می‌کنند.

 

 

 

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.