اقدام ارزشمند دادستان محترم و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهبهان؛

کشف بیش از ۱۰ تُن چوب قاچاق جنگلی غیرمجاز در شهرستان بهبهان

بهبهان - بام جنوب - جلالی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهبهان از کشف و ضبط بیش از ۱۰ تن چوب درختان جنگلی در شهرستان بهبهان خبر داد. این چوبها به صورت قاچاق از یکی از استان‌های همجوار قطع و بارگیری شده بود
کد خبر : 1407
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 22:29
کشف بیش از ۱۰ تُن چوب قاچاق جنگلی غیرمجاز در شهرستان بهبهان

 

به گزارش بام جنوب جلالی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهبهان گفت: در راستای صیانت از عرصه ملی و جنگلی و برخورد با افراد متخلف بیش از ۱۰تن از چوبهای جنگلی که توسط متخلفین از استان همجوار قطع و بارگیری شده بود، کشف شد.

 

جلالی اظهار کرد: قاچاقچیان، چوب‌های جنگلی را وارد روستای بجک از توابع شهرستان بهبهان کرده بودند تا در آنجا تبدیل به زغال کنند، اما با هماهنگی دادستان‌ انقلاب‌ و عمومی شهرستان بهبهان، نیروهای یگان پاسگاه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری به محل مورد نظر اعزام و چندین دستگاه وانت سایپا حامل چوب درختان قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

 

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهبهان بیان داشت: در بازرسی از این خودروها بیش از ۱۰ تُن چوب درختان جنگلی از نوع بلوط که ارزش آنها بیش از ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال بوده کشف و ضبط گردید و محموله به محوطه اداره منابع طبیعی انتقال داده شد.

 

جلالی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهبهان اظهار کرد: جهت جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان جنگلی از مسئولین ذیربط استانهای خوزستان و کهگلویه و بویراحمد خواهان هم اندیشی و برگزاری جلسه مشترک جهت تصمیم‌گیری جدی در این رابطه هستیم.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.