بیرانوندی بمناسبت سالروز تاسیس سازمان و در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی هندیجان؛

نفس وجود تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار موثر است

هندیجان- بام جنوب- مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان از نقش موثر تعزیرات حکومتی در کنار دیگر دستگاههای ناظر خبر داد.
کد خبر : 1698
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 - 21:16
نفس وجود تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار موثر است

 

به گزارش بام جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، جلسه کمیسیون امور تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان به ریاست بویری فرماندار و با حضور بیرانوندی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان، امام جمعه شهر و دیگر اعضا برگزار گردید.

 

در این جلسه ابتدا اقای بیرانوندی با توجه به فرا رسیدن هشتم ابان سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی از نقش موثر این سازمان در تنظیم بازار مطالبی ارائه نمود.

 

وی با اشاره به اینکه بازار در هر حال نیاز به تامین، نظارت و برخورد دارد گفت: نفس وجود تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار موثر است.

 

دبیر کمیسیون امور تعزیرات حکومتی استان خوزستان تصریح کرد: که نباید فعالیتهای تنظیم بازار را به زمان و مکان خاصی موکول کنیم.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در ادامه با استناد به امار ارسالی از سوی دستگاههای ناظر و کاشف در هندیجان به این اداره گفت: همکاری و همراهی دستگاهها در این شهرستان از سو استفاده برخی از افراد سود جو قطعا جلو گیری بعمل خواهد اورد.

 

وی نیز گفت: سعی کنیم فرهنگ درج قیمت که به نوعی حفظ کرامت مشتری است را در سطح شهر نهادینه کنیم.

بیرانوندی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار محترم که شخصا پیگیر تاسیس این اداره در شهرستان تا حصول نتیجه بود و همچنین با اشاره به عملکرد این اداره در شهرستان گفت: حضور تعزیرات حکومتی در شهرستان هندیجان ضمن سهولت کار دستگاههای ناظر و کاشف برای مردم شهر نیز بسیار لازم بود تا مجبور به طی مسافت هندیجان به ماهشهر نباشند.

 

در ادامه مهندس بویری فرماندار هندیجان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل محترم تعریرات حکومتی گفت: با همکاری صمیمانه توانستیم تا تعزیرات حکومتی شهرستان را که مورد نیاز شهر بود را تاسیس کنیم، تا بتوانیم برای نظم دادن به بازار و مبارزه با سو استفاده کنندگان در بحث گرانفروشی مقابله کنیم.

 

رئیس کمیسیون امور تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در مورد مبارزه با قاچاق نیز به مبارره با قاچاقچیان خصوصا در سطح شهر اشاره نمودند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.