مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان؛

همکاری بسیج در کشف انبارهای محتکرین جلوه دیگری از خدمت بی منت

خوزستان- بام جنوب- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از همکاری شبانه روزی اطلاعات سپاه در کنار دیگر دستگاههای نظارتی تقدیر کرد.
کد خبر : 1710
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1399 - 23:27
همکاری بسیج در کشف انبارهای محتکرین جلوه دیگری از خدمت بی منت

به گزارش بام جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی شامگاه دوشنبه و در پی کشف انبار احتکار لاستیک در اهواز گفت: این ایام و در پی فرمان اخیر مقام معظم رهبری پرسنل تعزیرات حکومتی آماده‌اند تا علاوه بر وظیفه ذاتی خود که رسیدگی می‌باشد در کنار دیگر دستگاههای کاشف و ناظر کاری مضاعف‌تر بر دوش بکشند.

 

وی با اشاره به حضور بسیج در صحنه‌های مختلف حضور آنان را در کشف انبارهای محتکرین جلوه دیگری از خدمت بی منت آنان دانست و تصریح کرد: برادران عزیز در سپاه خصوصا اطلاعات این مجموعه با تلاش‌های شبانه روزی خود توانسته‌اند انبارهای بزرگی از محتکرین را کشف و معرفی نمایند.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی در پایان با اشاره به کشف چندین انبار لاستیک، انبار شکر، آرد، کود شیمایی و …..توسط این سربازان گمنام خاطر نشان کرد: فعالیت دستگاههای ناظر و کاشف خصوصا بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، علوم پزشکی در کنار دیگر دستگاهها و نهادی امنیتی تا آرامش کامل بازار و سازماندهی انبارها و کشف همه موارد احتکار و جلب رضایت مردم شریف استان و خشنودی مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.