امداد رسانی مناطق نفت خیز جنوب؛

تداوم عملیات خدمات رسانی مناطق نفت خیز جنوب برای رفع آبگرفتگی معابر

خوزستان - بام جنوب - با توجه به بارش‌های چند روز گذشته در استان خوزستان، عملیات امدادرسانی به مناطقی از شهر اهواز که دچار آبگرفتگی شد همچنان ادامه دارد.
کد خبر : 797
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 8:33
تداوم عملیات خدمات رسانی مناطق نفت خیز جنوب برای رفع آبگرفتگی معابر

 

به گزارش بام جنوب به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، در پی بارندگی که روز دوشنبه ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ در خوزستان آغاز شد، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از ساعات اولیه شروع بارش تا امروز( ۳۰ آذرماه)، خدمات گسترده ای به دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر درون شهری ارائه داده است.

 

بر اساس این گزارش، این خدمات به دستور ستاد مدیریت بحران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با هماهنگی ستاد بحران استانداری خوزستان ارائه شده و گروه های عملیاتی این شرکت تا عادی شدن شرایط در کنار سایر دستگاه های اجرایی آماده خدمت هستند.

 

این شرکت تاکنون (جمعه ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸) یک عدد پمپ ۶ اینچ و ۲ دستگاه سپتیک و اکیپ کامل جوشکار در اختیار شهرداری منطقه ۴ اهواز و یک دستگاه تانکر سپتیک بزرگ در اختیار شهرداری منطقه۶ اهواز قرار داده است.
همچنین سه دستگاه تانکر سپتیک و سه عدد پمپ بزرگ به شهرداری کوت عبدالله اختصاص یافت و سه دستگاه تانکر سپتیک به منطقه یک شهرداری اهواز و ۴دستگاه تانکر سپتیک به منطقه سه شهرداری اهواز تخصیص داده شده و یک گروه به همراه تجهیزات در منطقه٨ شهرداری اهواز مستقر است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Advence شنبه , ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

Types of Variables generic cialis 5mg Plantinga, Y