با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی؛

مدیرکل جدید شیلات خوزستان معرفی شد

اهواز - بام جنوب - مراسم تکریم و معارفه مدیرکل شیلات خوزستان با حضور معاونت سازمان جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور و جمعی از مسئولین  عصر امروز شنبه ۵ بهمن ماه، در این اداره کل برگزار شد.
کد خبر : 967
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 - 21:52
مدیرکل جدید شیلات خوزستان  معرفی شد

 

به گزارش خبرنگار بام جنوب از اهواز، دکتر نبی اله خون میرزایی معاون وزیر جهاد کشاورزی، فتح اله ابوعلی را به عنوان مدیرکل شیلات خوزستان معرفی و منصوب کرد و از زحمات و خدمات غلامرضا افتخاری نسب قدردانی کرد.

 

دکتر نبی اله خون میرزایی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات غلامرضا افتخاری نسب در مدت مدیریت شیلات استان بر استفاده حداکثری از توان همکاران در توسعه شیلات در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

 

وی نگاه ویژه مسئولین استانی و شهرستانی را بر ظرفیت های شیلاتی این استان بسیار ارزشمند و مهم بر شمرد و از مدیریت جدید شیلات استان خواست تا از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

 

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: کشور در شرایط اقتصادی سخت قرار دارد و در این شرایط سخت، عملکرد درخشان و شایسته ای داشته است که ماحصل ایجاد بستری بوده که حوزه های پژوهشی و تحقیقاتی پیش روی ما گشوده اند.

 

وی افزود: در نُه ماهه اول سال ۹۸ شاهد رشد ۵.۷ درصدی در بخش کشاورزی بوده ایم که مقایسه با سایر بخش ها نبوده و به عنوان قله ای برجسته در بخش کشاورزی خودنمایی می کند

 

ایشان تاکید کرد: امیدواریم شاهد انسجام بیش از گذشته در روابط سه بخش پژوهش و تحقیقات، اجرا و بهره برداران باشیم.

 

خون میرزایی اظهار داشت: صنعت شیلات ایران رو به توسعه است و از اوایل انقلاب تاکنون میزان تولید آبزیان و صیادی ۴۰ برابر شده و چشم انداز روشنی برای شیلات ایران می‌بینیم که امیدواریم به آن دست پیدا کنیم.

 

در ادامه این مراسم فتح الله ابوعلی، مدیرکل جدید اداره کل شیلات خوزستان اظهار کرد: بخش کشاورزی با توجه به توانمندی های داخلی نیازی به بازار خارج از کشور ندارد و ظرفیت استان در زمینه های عمومی و شیلات با توجه به آب های داخل استان و تالاب ها بسیار خوب است

 

شایان ذکر است، فتح اله ابوعلی پیش از این ریاست نظام مهندسی کشاورزی را بر عهده داشته است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.