درخواست علیرضاسجادی از مسؤلین مربوطه پیرامون قانون مندی و اجرای آن جهت جلوگیری از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام

کهگیلویه - بام جنوب - علیرضا سجادی داوطلب یازدهمین دوره‌ی انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی درحوزه‌ی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به مسؤلین محترم و ذیربط برگزارکنندگان این دوره ازانتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد از نقطه‌ی آغاز تا نقطه‌ی پایان(شروع ثبت نام تا اعلام نتایج آراء و تاییدنهایی انتخابات) مطالبی را جهت گوشزد به مسئولین محترم برگزارکننده انتخابات ارائه نمود
کد خبر : 985
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 22:22
درخواست علیرضاسجادی از مسؤلین مربوطه پیرامون قانون مندی و اجرای آن جهت جلوگیری از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام

با عرض سلام و تحیت الهی و آرزوی موفقیت در همه ‌ی امور محوله بخصوص در این امر مهم و سرنوشت سازبرای دیار و مملکت ما، تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی تک تک شماها، از نقطه‌ی آغاز تا نقطه‌ی پایان.

 

من باب وظیفه از شما مسؤلین اجرایی، نظارتی، قضایی، اداری، امنیتی، نظامی، انتظامی و همه‌ی دست اندرکاران این امر مهم و خطیر.

 

مطالب درخواستی خود را که در واقع درخواست عمومی است با بیاناتی از امام خمینی رحمت الله علیه بنیانگذارحکومت جمهوری اسلامی در مورد قانون آغاز می‌کنم.

 

امام خمینی(ره) بر همه‌ی ارکان قانون‌مندی و قانون گرایی تاکید داشت، از اینرو همیشه تصویب قوانین اجرای صحیح آنها، برابری در قبال قوانین و احترام به نهادهای قانون گذار را گوشزد می‌فرمود.

 

همچنین فرمودند:
در کشوری که قانون حکومت نکند، خصوصا قانونی که قانون اسلام است این کشور را نمی‌توانیم اسلامی حساب کنیم، در اسلام قانون حکومت می‌کند.

پیغمبراکرم(ص) هم تابع قانون بود، تابع قانون الهی، نمی توانست تخلف بکند و..‌. الی آخر…..

 

همانطوریکه استحضار دارید در نشست و جلسه‌ی هم اندیشی و توجیهی که با حضور شما مسؤلین محترم و ذیربط و نامزدهای محترم انتخاباتی سه حوزه‌ی انتخابیه:(۱-یاسوج،دناومارگون ۲-کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده
۳-گچساران وباشت) در دیماه۹۸ در آن استانداری برگزار شده بود: تاکید، تایید و درخواست همه‌ی آن حضار از بالاترین مسؤل استان یعنی استاندار محترم و بقیه‌ی بزرگواران بویژه نامزدهای انتخاباتی و در یک کلام همه و همه درخواست و تاکیدشان در مورد همه‌ی مسائل پیش آمده مانند؛ تبلیغات زودهنگام و خلاف قانون در انتخابات و… اقدام لازم و عملی مطابق نحوه‌ی قانون آن اعمال گردد. لذا با توجه به اینکه از قبل تاکنون شاهد تبلیغات زود هنگام و خلاف قانون بعضی از نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان در حوزه‌ی کهگیلویه‌ی بزرگ هستیم، درخواستمان این است که بیش از پیش رصد، نظارت و اقدام لازم طبق ماده۵۶تبلیغات انتخابات تا پایان آن در این زمینه و دراین حوزه معمول و مبذول گردد.

 

همچنین عده‌ای انگشت شمار از مدیر مسؤلان پایگاه ‌های اطلاع رسانی و خبری فقط از کاندیدایی خاص تبلیغ و مطلب درج و نشر می‌نمایند.

 

لذا درخواست می شود مسؤلین ذیربط بیش از پیش رصد، نظارت و اقدام لازم را در این زمینه معمول و مبذول فرمایند.

 

      با آرزوی موفقیت برای یکایک شما

                   علیرضاسجادی

                         ۹۸/۱۱/۶   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.