پیشرفت و عدالت ایران اسلامی؛

نخستین نشست جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی شهرستان بهبهان برای انتخاب شورای موقت برگزار شد

جلسه انتخاب شورای موقت شهرستان بهبهان با حضور شخصیت‌های سیاسی و فعالان رسانه‌ای و جمع کثیری از مردم ولایت مدار بهبهان و همچنین جمعی از اعضای شورای مرکزی جمعیت استان از جمله مهندس محمدی‌زاده دبیر جمعیت استان در مسجد علی بن موسی الرضا ( ع ) بهبهان برگزار گردید.
کد خبر : 154
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آبان 1398 - 23:43
نخستین نشست جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی شهرستان بهبهان برای انتخاب شورای موقت برگزار شد
به گزارش خبرنگار بام جنوب؛ جلسه انتخاب شورای موقت شهرستان بهبهان با حضور شخصیت‌های سیاسی و فعالان رسانه‌ای و جمع کثیری از مردم ولایت مدار بهبهان و همچنین جمعی از اعضای شورای مرکزی جمعیت استان از جمله مهندس محمدی‌زاده دبیر جمعیت استان در مسجد علی بن موسی الرضا ( ع ) بهبهان برگزار گردید.
حضرت حجت السلام والمسلمین جعفر نژاد عضو شورای مرکزی استان ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و تبریک آغاز‌ امامت امام زمان‌عج به تبیین ولایت این امام‌همام پرداخت‌سپس جناب آقای مهندس محمد زاده عضو دیگر شورای مرکزی به بیان اهداف و جایگاه این جمعیت‌ در سطح‌ک شور و استان‌ پرداخت.
وی با اشاره‌به مانیفیست جمعیت عدالت و پیشرفت؛ هدف این تشکل را انتخابات آتی مجلس ندانسته بلکه ان را یک تشکل اساسی و پایبند به اصول نظام مقدس اسلامی و پیروی از ولایت فقیه دانسته و گفت که این تشکل فعالیت خود را در چهار چوب اساسنامه صادره و مانیفست جمعیت ادامه خواهد داد.
وی‌ درباره‌ فعالیت‌های‌ انتخاباتی‌ این جمعیت، گفت: مسئله انتخابات از اولویت‌های این جمعیت محسوب نمی‌شود و اهداف بزرگتری را در نظر داریم، نگاه ما به انتخابات مجلس نگاه برای تولید قدرت در جهت ترویج آموزه‌های انقلاب اسلامی است.
ایشان با بیان این که جمعیت ان شاالله با حضور سرداران جهادی کشور همچون دکتر قالیباف قطعا می‌تواند مشکلات فراوانی را بر طرف نمایید به برخی از فعالیت‌های دکتر قالیباف پرداخت.
مهندس محمدی زاده بیان کردند، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی هدف نهایی جمعیت را صندوق رأی نمیداند و گفت، معتقدیم: مدل گفتمانی ما مدیریت جهادی است.
شایان ذکر است که جمعیت پیشرفت و عدالت نزدیک ترین حزب اصولگرا به محمد باقر قالیباف به شمار می‌رود.
در پایان نیز تعدادی از افراد حاضر خود را جهت شورای موقت معرفی نمودند که مقرر گردید پس از بررسی های لازم ؛ این شورا اقدامات اولیه خود را جهت فراهم ساختن زمینه انتخابات و تعیین اعضای شورای مرکزی و بازرسان جمعیت در شهرستان بهبهان آغاز نمایند.
سردار مرتضی طلایی اولین دبیرکل این حزب بود اما از دو سال پیش حسین قربانزاده (مدیر مسئول سابق روزنامه همشهری) به عنوان دبیرکل این حزب انتخاب شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.