23 اکتبر 2020 - 21:55
دسته‌بندی: اخبار
کد خبر: 1686

فرمانده مرزباني خوزستان؛

یکی از عاملان شهادت دو تن از مرزبانان دشت آزادگان خوزستان دستگیر شد

یکی از عاملان شهادت دو تن از مرزبانان دشت آزادگان خوزستان دستگیر شد
خوزستان- بام جنوب- با تلاش ماموران هنگ مرزی خوزستان، یکی از عاملان شهادت دو تن از مرزبانان دشت آزادگان در شهر مرزي "رفیع" طی عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

 

به گزارش بام جنوب به نقل از فرمانده مرزباني خوزستان‌، يکي از عاملان به شهادت رساندن دو تن از مرزبانان دشت آزادگان در يک عمليات ضربتي دستگیر شد.

 

سردار” لطفعلی پاکباز” اظهار داشت: در پي شهادت دو تن از مرزبانان هنگ مرزي دشت آزادگان سرگرد “مقداد بوير” و ستوان سوم “عبدالله مومن زاده”در درگيري با قاچاقچيان، ماموران هنگ مرزی با انجام اقدامات اطلاعاتي و رصد لحظه به لحظه موفق شدند يکي از عوامل شهادت مرزبانان غيور را شناسايي کنند.

 

وي افزود: در رصد صورت گرفته، ماموران متوجه شدند متهم در يکي از منازل در شهر مرزي “رفیع” مخفي شده که با هماهنگی مقام قضائی در يک عمليات ضربتي، دستگیر شد.

 

سردار پاکباز ضمن تقدير و تشکر از زحمات و مجاهدت‌هاي مرزداران استان خوزستان،خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگيري سایر متهمان ادامه دارد و مرزبانان با اشراف اطلاعاتي در تمام نقاط مرزي استان، اجازه نمي‌دهد قاچاقچيان در هيچ نقطه اي از مرزهای خوزستان احساس امنيت و آرامش كنند و مرزباني ناجا و دستگاه قضائي با آنان قاطعانه برخورد خواهدکرد.

 

شهید مقداد بویر از فرزندان استان شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد و ستوان سوم “عبدالله مومن زاده” از فرزندان شهرستان شهیدپرور ایذه می‌باشد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.