پیام تبریک سرهنگ منوچهر جوانمرد فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر به مناسبت روز ارتش

سرهنگ منوچهر جوانمرد طی پیامی فرا رسیدن بیست‌ و نهم فروردین‌ ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتشیان غیور و مردم بزرگ ایران تبریک گفت.
کد خبر : 3780
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 2:04
پیام تبریک سرهنگ منوچهر جوانمرد فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر به مناسبت روز ارتش

به گزارش بام جنوب، سرهنگ منوچهر جوانمرد در پیامی فرا رسیدن بیست‌ و نهم فروردین‌ ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتشیان غیور و مردم بزرگ ایران تبریک گفت.

 

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

نام‌ گذاری بیست‌ و نهم فروردین‌ ماه به نام روز ارتش از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، نشان پر افتخاری بر سینه آحاد ارتشیان غیوری است که در این رهگذر به فرمان امام راحل (ره)، با خلق حماسه‌های عظیم و به یادماندنی برگ‌های زرین افتخار را به دفتر تاریخ سراسر حماسه ملت ایران افزودند.

 

 

حقیقتا نیروی زمینی سرافراز پیشگام در تمامی عرصه‌ها بویژه در دوران سیل، زلزله، کرونا، طرح‌های مردم‌ یاری و…، به خوبی شعار ارتش فدای ملت را عینیت بخشیده است و برگ‌های زرینی را در تاریخ این مملکت از خود با یادگار گذاشته است.

 

 

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن بیست‌ونهم فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی را به پیشگاه فرمانده معزز کل قوا و ولی‌امر مسلمین، ارتشیان دلاور، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، به ویژه خانواده‌های گرانقدر شهدای ارتش و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان بندرماهشهر تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای این عزیزان سربلندی و توفیق روز افزون خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

 

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر

سرهنگ منوچهر جوانمرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.